Velkommen til EUTF - Evangeliet ut til folket

Dette området er kun for administratorer av nettstedet.

Innlogging
Glemt ditt passord?

Desember 2014

19. desember 2014

 

EUTF Logo

Først vil jeg ønske dere alle en riktig god jul og et velsignet godt nyttår. Takk for at dere har stått sammen med oss både i bønn og økonomisk støtte i 2014.

Det har vært et spennende og innholdsrikt år, hvor vi har opplevd mange sterke ting med Herren, men også et år med prøvelser og trengsler. Svein er i skrivende stund fortsatt sykemeldt og trenger hvile og tid før han kommer tilbake.

Men ved Guds nåde går arbeidet i EUTF videre. Siden forrige blad har vi besøkt Nytt liv Suldal, Saron Sotra og Evangeliesalen Ås. Vi avslutter året med en møtehelg i Telemark,  den 11 desember er vi på kontaktsenteret i Porsgrunn, hvor Evangeliesenteret driver inntakssenter, resten av helgen er vi på Akkarhugen hvor det er startet en ny menighet.

Overalt møter vi mennesker som er åpne for evangeliet om Guds rike.  Dette vil jeg skrive mer om i bladet som kommer i januar.

Men det er stor nød blant mennesker i Norge i dag, og Jesus er løsningen alle mennesker og for nasjonen Norge.  Selv om vi opplever større motstand enn noen ganger før så ønsker vi å bringe ut dette budskapet, fordi vi har opplevd Guds kraft i eget liv, og vet hva Jesus kan gjøre.

Min bønn er at vi alle skal få større nød for sjelene, der vi ser de som evighetsvandrere som trenger Jesus for å komme til himmelen.  Tror vi alle trenger å bli vekket opp noen ganger slik at vi får brannen og gløden tilbake.

Vi er alle kalt til å være vitner, så la denne julen bli en jul hvor vi vitner om julens viktigste budskap, nemlig at Jesus kom til denne jord for å redde oss og ta bort vår synd. Jesus kom, døde og sto opp igjen. Korset er tomt, graven er tom, Jesus sto opp og Han lever.

La oss alle huske på de som sliter i julen, de som sitter alene, eller familier som sliter under rusmisbruk og omsorgssvikt. Mange har ingen penger å kjøpe julegaver for, mange barn lider i Norge i dag. Kanskje du og jeg kan utgjøre en forskjell i et menneskes liv i løpet av julen? Spre håp og glede. Vi har en Gud som gir håp, og vi skal spre håp videre.

Gud velsigne dere alle, igjen, takk for all støtte, både i form av bønn og midler, ber om en god og fredfull jul for dere alle.

MVH

Sigurd Bylund



Nyheter