Velkommen til EUTF - Evangeliet ut til folket

Dette området er kun for administratorer av nettstedet.

Innlogging
Glemt ditt passord?

Juni 2015

19. juni 2015

EUTF Logo

Hei alle venner og støttepartnere. Tusen takk for all støtte, både i bønn og med økonomiske midler. Norge trenger Evangeliet og sammen skal vi bringe det ut til flest mulig i denne nasjonen. Dette arbeidet er ikke noe singelløp, men et teamarbeid der vi alle bidrar med det vi kan. Og sammen er vi sterke. Sammen skal vi nå mennesker som trenger evangeliet.

Vi ber om at de midlene som kommer inn til EUTF skal omsettes i sjelers frelse, helbredelse og fornyelse.

Og menneskene lengter etter Guds rike, mange går rundt og leter etter noe godt, trygt og ekte.

Og gjennom Jesu død og oppstandelse har hele menneskeheten blitt erklært rettferdig. Jesus døde for dine synders skyld, og ble reist opp igjen for din rettferdighets skyld. Han døde for at vi skulle leve. Han betalte prisen for at vi skulle gå fri.

Dette er et fantastisk budskap som må ut. Ved Golgata kors er det gjenopprettelse for alle mennesker. Jesus tok vår angst for at vi skulle få fred, Jesus ble gjort til en forbannelse for at vi skulle bli velsignet.

Jesu Kristi kors er verdens midtpunkt. Jesus betalte syndens gjeld, ved sin død utslettet Han synden og dens konsekvenser.

Ved Golgata kors får du oppleve Guds kjærlighet, fordi det er bare ved korset og bare ved Jesu blod at synderen får oppleve Guds kjærlighet.

Dette er det budskapet som vi ønsker å bringe ut til nasjonen, til alle søkende mennesker.

Alle mennesker må ta stilling til korset, før eller siden. Og vårt mål og vår bønn er at flest mulig sier ja mens det ennå er nådetid.

Ellers så gleder vi oss til sommerstevne på Frekhaug utenfor Bergen. Der ønsker vi at mennesker skal møte Gud gjennom møter og fellesskap. Også i år har vi vært så heldige å få mange herlige og salvede forkynnere. Mennesker som Gud bruker mektig i de tjenestene de er satt i. Gud holder på med å gjenopprette sin menighet, og vår visjon og vår bønn er at sommerstevnet skal være et stevne hvor du får en ny glød og ild i ditt hjerte. Gud angrer ikke sine nådegaver eller sitt kall, og mange mennesker går rundt med drømmer og visjoner i sine hjerter, drømmer og visjoner som Gud har lagt der. Det gjelder bare å holde ut, og å komme sammen med mennesker som tør å drømme stort sammen med deg. Virkelig store mennesker får også deg til å føle deg stor. Små mennesker får deg til å føle deg liten. La oss hjelpe hverandre til å nå det potensial som hver og en av oss har. Ingenting er umulig for Gud.

Gud ønsker å bruke oss alle, og min bønn er at hele Guds legeme skal reise seg i sitt fulle potensial. Alle lemmene i funksjon. Da begynner Guds legeme å bevege seg slik Gud har tiltenkt.

Håper vi sees på Frekhaug.

  • nsker dere alle en god sommer, en sommer full av glede og fred.

 

Sigurd

 

 

 



Nyheter