Velkommen til EUTF - Evangeliet ut til folket

Dette området er kun for administratorer av nettstedet.

Innlogging
Glemt ditt passord?

Leder september 2014

4. oktober 2014

EUTF Logo

Guds fred!

 

Vi er no kommet til september mnd, tiden flyr avsted. Vi er kommet godt igang etter sommerferien, å vi reiser rundt å ut med Evangeliet. En kan merke at det er noe som sprer seg mer å mer over hele landet, dette med å gå ut å vitne, be for syke, vinne mennesker for Gud. Flere yngre kommer til, å de brenner virkelig for å få ut de gode nyhetene. Å da sprer deg seg også blandet de etablerte Menighetne etter hvert, å det har begynt. Halleluja. Jeg tror det gror frem en mektig vekkelse over Norge og Europa som vi aldri har sett maken til. Gud vil utgyte sin Ånd over alt kjød i de siste dager. Profeten Joel begynner å gå i oppfyllelse. I de siste dager vil Herren utgyte av sin Ånd over alt kjøtt.

Jeg ser at bønn er blitt mere å mere viktig i mange Menigheter også, bønn er nøkkelen til en Åndsutgytelse over alle mennesker. Dette henger sammen.

Vi opplever det selv, at jo mere tid vi bruker i bønn, jo mere får vi se Guds kraft manifestert i møtene å på gaten.

Det var veldig spesiel når vi startet opp i Sandefjord, hadde møter på Blåkors der, å vi var på gaten å vitnet å fikk dele vitnesbyrdet med mange mennesker. Sterkt ble det, da en som var invitert fra gaten kom på møtet, han var hele møtet, kom frem å fikk se mennesker bli helbredet, en fot vokste ut blandet annet. Da er det ikke så godt å ikke tro lenger… Han nevnte at han hadde en jente hjemme som var syk, hent henne sa jeg til han. Han kom tilbake med en mann, litt komisk, men han hadde fått naboen med seg til møte istedenfor jenten sin. Han fikk naboen til å bli bedt for, naboen tok også imot Jesus.

Å når han hadde tatt imot Jesus, å blitt helbredet for ryggsmerter. Ja da var det naboen som fikk være med å få kameraten sin til å bli frelst. He he he, ja Guds veier er uransakelige. Det er virkelig ikke noe som er bedre enn å se at Guds Ånd virker på mennesker, både til helbredelse å frelse. En må jo bare gi Gud all æren. Så var vi på Vatne å fikk være med på gaten der, å ha sterke møter i Menigheten. Fikk be med mennesker på gaten, ja det er åpent for Evangeliet i dag. Så la oss rope til Gud om at hans løfter må skje NO, utgytelse av Den Hellige Ånd over alt kjød. Vi fikk i siste møte på Vatne oppleve at 5 personer fikk forløst tungetale, til tydning å lovprisning. Å neste tur går til Soknedalen i Sør Trøndelag.

La oss alle stå på i denne tid. Takk til alle støttepartnere og forbedere for arbeidet.

Mvh Svein.



Nyheter