Velkommen til EUTF - Evangeliet ut til folket

Dette området er kun for administratorer av nettstedet.

Innlogging
Glemt ditt passord?

Mars 2015

3. mars 2015

EUTF Logo

Guds fred alle kjære venner og støttepartnere. Det er med takknemlighet i hjertet jeg skriver dette. Tusen takk til dere alle som har stått med oss i dette arbeidet. Vi har en visjon om å nå mennesker der de måtte befinne seg, det være seg å besøke menigheter til inspirasjon og hjelp, rusforebygging på skoler, eller besøk i fengsler. Vi er også ute på gata med gatekirken der hvor vi får mulighet til det.

For å drive dette arbeidet er vi helt avhengig av dere, og når jeg tenker på hvor trofaste mange av dere er med å gi så blir mitt hjerte fylt av takknemlighet. Uten dere ville ikke dette være mulig.

 

I midten av februar besøkte vi Saron, Vatne. I tillegg hadde vi også møter i Brattvåg og på Stranda.

Den helgen vi var der ble det arrangert en alternativmesse på et hotell i Aalesund, og noen kristne fra Aalesunddistriktet hadde ordnet med en stand der inne. Vi tror det er viktig å være tilstede på sånne messer, fordi det er søkende mennesker som kommer dit. De søker fred og legedom inn i det alternative, og betaler mange penger for å bli spådd og helbredet. Jesus sa at «Jeg er veien, sannheten og livet», og det er det budskapet vi må ut med. Kraften i korset, der hvor all synd, angst, problemer og sykdom ble lagt på Han.

Så vi dro inn på denne messen og opplevde mennesker som var åpne for det budskapet vi hadde å bringe. Noe som gjorde et stert inntrykk var en dame som fortalte at alt ho ønsket var å få det godt inni seg. Bli kvitt all den indre smerten. Og jeg fikk anledning til å sette meg ned og forkynne evangeliet. «Kom til meg, du som strever, og jeg vil gi dere hvile», sier Jesus. Jesus Kristus er den som gir den fullkomne hvile, og dette fikk jeg lov til å fortelle. Kunne også vitne om eget liv og om hvordan Jesus løste meg og satte meg fri. Og så kunne jeg fortelle at det er helt gratis å ta imot dette, alt er betalt!

Det endte med at ho ba Jesus inn i hjerte. Veldig sterkt.

I tillegg var det mange andre som ønsket å bli bedt for, og vi fikk vitnet for mange mennesker. Noen ble jo også litt arge og sure, spesielt noen av de som hadde andre stand. Men det bryr vi oss ikke om, evangeliet må ut.

Nå ser vi framover til våren og sommeren med forventing til hva Jesus vil gjøre. Det blir lettere og være ute med gatekirka, lettere å få i gang samtaler når temperaturen ute stiger noen grader. Og vi gleder oss til det framtiden vil bringe.

Vi har også kjøpt 10 nye gatekirketelt, noen har vi allerede solgt, men om du/dere ønsker et så ta kontakt.

Igjen, tusen takk for ditt bidrag, det er kjærkommet!

Se www.eutf.no

 

 

 



Nyheter